Hollywood - Universal Studios - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu Hollywood - Universal Studios - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu

Hollywood - Universal Studios

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Hollywood

Deze dag hebben we zwenkbal gespeeld, zijn we gered door King Kong, raceten we in The fast and the furious, ontmoeten we Bart Simpson en nog veeeeel meer. We waren in Universal studios. Heel leuk park, zeker met 3 filmliefhebbers in de familie. Er is genoeg te beleven en te zien. Vooral de wizzarding world of Harry Potter was indrukwekkend. Attractie Jurrasic Park waarschuwde dat we nat konden worden. Dat was een understatement, we waren doorweekt van top tot teen, gelukkig schijnt fe zon volop en hadden we de rest van de dag om op te drogen. De watershow was ook spectaculair, met boten, gevechten en vuurwerk, de jongens keken hun ogen uit. Ook deden we een studiotour, een leuk kijkje achter de schermen, we reden door filmstraten, zagen veel props en maakten special effects mee. We hebben ons zeker vermaakt vandaag.

• 08 Augustus 2017 - 09:33

Ida:

Wauw

• 08 Augustus 2017 - 17:18

Teunis En Hennie :

Wat een belevenis..cool !