Hollywood 4 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu Hollywood 4 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu

Hollywood 4

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Hollywood

De ochtend hebben we doorgebracht bij Santa Monica pier. Heel bekend, dus we moesten even bij de attracties kijken en lekker slenteren langs het strand. Toen zijn we (met auto deze keer) naar de comic store gegaan. Het zag er een beetje vervallen en tikje luguber uit, toen we binnen kwamen werden we vreemd aangekeken. We hadden blijkbaar de "artiesten" ingang genomen. Heel aardige mensen die er werken en Pascal is weer een paar comics rijker. Er is een farmers market, heel leuk, allemaal kraampjes met fruit en groenten en verse sapjes. Daarna rijden we via de hills terug en maken we nog een stop bij Runyon park. We kopen nog wat souvenirs en plonzen in het zwembad dat we helemaal voor onszelf hebben. Ook nog lekker in de hot tub, ook al voor onszelf. Echt zo'n fijne plek dit appartement! We gaan nog uit eten en slenteren nog wat rond. Het is alweer tijd om te gaan slapen.