Aftellen, nog maar 1 maand! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van pawejaru - WaarBenJij.nu Aftellen, nog maar 1 maand! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van pawejaru - WaarBenJij.nu

Aftellen, nog maar 1 maand!

18 Maart 2016 | Nederland, Gorinchem

Stiekem zijn we al heel lang aan het aftellen, maar nu is het echt nog maar 1 maand voor vertrek!
Heel internet is afgespeurd, de Lonely Planet kennen we uit ons hoofd, backpacks staan klaar om ingepakt te worden. De route is globaal uitgestippeld, alleen nog visa halen en we zijn er helemaal klaar voor.
Abuelo here we come!
Wat hebben we een zin om het mooie Cuba te gaan ontdekken, Jasper en Ruben kijken uit naar de stoere oldtimers en een ontmoeting met krokodillen. En natuurlijk om te kijken waar opa woont en werkt en om kennis te maken met zijn papegaaitje, die gewoon los in huis loopt/vliegt.
Het aftellen is begonnen.....

• 18 Maart 2016 - 22:21

Ida:

Wij vinden het net zo spannend als jullie maar hopen dat jullie met z'n viertjes de de tijd van jullie leven hebben. ❤

• 18 Maart 2016 - 22:52

Teunis En Hennie:

Ik hoop dat jullie veel plezier hebben, het is een hele belevenis...

• 13 April 2016 - 19:56

Ilse :

Bijna!!!' Veel plezier met z'n vieren. Dikke kus aan Isidro! En plaats maar veel verhalen, kunnen wij weer herinneringen ophalen!

• 15 April 2016 - 18:53

Roy En Petra:

Het aftellen is begonnen voor jullie. Wij wensen jullie heeeeel veeeel plezier. Wij zijn heel benieuwd naar jullie verhalen.