Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu

Hollywood

04 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Hollywood

De laatste dag langs de kust op weg naar Los Angeles. We zijn een beetje gaar en rijden het eerste stuk op de automatische piloot. We rijden al sinds gisteren de historische route El camino real route, deze weg gaat langs alle missieposten. We stoppen bij de bekendste, Santa Barbara. Er is een festiviteit in de stad vandaag, hierdoor is het extra druk en zijn veel wegen afgesloten. Na 10 rondjes rijden vinden we het wel prima en rijden we door naar het strand van Santa Barbara. Hier relaxen we even. De jongens duiken de oceaan in en wij genieten van een drankje en het uitzicht. Dan weer door. Onderweg zien we een grote groep dolfijnen zwemmen en vlak daarachter een groep walvissen. Zo mooi om te zien! Helaas was er geen mogelijkheid om te stoppen voor een foto. Wat een villa's staan er langs de route,  mooi plekje om te wonen. We rijden langs een naval rocket base, hier moet natuurlijk even gestopt worden. Via Malibu en Santa Monica rijden we de LA binnen. Veel herkenbare dingen uit films en volgens de jongens uit GTA. We doen een eeuw over een korte afstand (welkom in LA) en vinden ons appartement in hartje Hollywood. We hebben dit via airbnb geboekt en we hebben een hele instructie gekregen voor parkeren en het ophalen van de sleutel. Het lijkt wel spoorzoekertje, maar we vinden alles. Het appartement is heel leuk, hier zullen we blijven tot we weer naar huis vliegen, maar daar willen we nog even niet aan denken. We lopen de walk of fame en eten iets bij een foodtruck. Het wordt al donker en heel druk op de straat, we keren terug naar ons appartement en kruipen lekker op de bank. Eens bedenken wat we morgen zullen gaan doen.