Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

26 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

In de ochtend rijden we naar de Hoover dam en Lake Mead,  Pascal geeft zijn ogen de kost in een comic store. En we eten wat bij Five guys, de tip die we gekregen hadden. 50 dollar voor een burger en friet, maar wel heel lekker. Natuurlijk moeten we ook stoppen bij Sam's Town. Wederom zwemmen om af te koelen. In de avond ontmoeten we een man, een striptekenaar,  met wie Pascal via facebook al jaren contact heeft. Ze hebben samen aan een aantal projecten gewerkt en kunnen elkaar nu eindelijk eens ontmoeten. James heeft wat comics en schetsen voor Pascal meegenomen. Met 3 Marvel fans in huis kan een bezoek aan het Avengers station niet ontbreken. De jongens vinden het geweldig,  hier zijn naast een hoop merchandise allerlei attributen uit de films te zien. Ook zijn er interactieve spellen te doen. Blije gezichten bij de kids. Nog even kijken bij de gondels van Venetian (alles is zo lekker fout in Las Vegas) en dan richting hotel. We moeten van de kinderen een gokje wagen, kinderen mogen niet in een casino dus we doen het stiekem heel snel. 1x aan een sloth machine en 5 dollar winst. Alsof we de jackpot gewonnen hebben zo trots zijn de kids. Nu slapen morgen staat een lange rit op de planning.

• 27 Juli 2017 - 19:36

Teunis En Hennie :

Wat schrijven jullie leuk en wat heerlijk om (bijna) dagelijks wat te horen ! Veel plezier en doe voorzichtig !