Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu

Los Angeles

19 Juli 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een goede vlucht kwamen we eerder dan het schema aan op het vliegveld van LA.
Wat is vliegen toch saai, genoeg entertainment aan boord, maar het blijft saai. Maar ja je komt wel ergens als je in een vliegtuig stapt, dus we blijven het toch maar doen. In ieder geval de vlucht verliep dus voorspoedig en ook alle 4 de controleposten passeren we vlot. Backpacks zijn gelukkig ook in LA aangekomen en we gaan onze auto voor de komende 22 dagen ophalen. Dat verloopt ook heel snel, even handtekening zetten en we mogen uit rij 4 een auto kiezen, de sleutels zitten al in de auto's. We kiezen een heerlijk ruime SUV uit die vrijwel nieuw is. Hier kunnen we wel heel wat uren in doorbrengen deze reis. Even voelen we ons king of the road, want het is echt een joekel van een auto. Al snel blijkt dat er nog véél grotere auto's rondrijden, het stereotype dat alles groot groter grootst is in Amerika wordt alom bevestigd. Op naar het hotel voor de eerste overnachting. Omdat we de volgende dag vroeg willen vertrekken hebben we een hotel gereserveerd aan de rand van LA. Dat blijkt een slimme zet, want ook al rijden we een 7-baans weg, het verkeer staat vast op elke baan en dan is de spits nog niet eens begonnen. Die files hoeven we morgen niet meer te rijden. Onderweg horen we steeds,  "hey dit heb je ook in GTA", ze hebben de game goed bestudeerd en herkennen van alles. Het hotel is prima. We eten wat en vallen als een blok in slaap.