Hollywood 2 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu Hollywood 2 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van pawejaru - WaarBenJij.nu

Hollywood 2

05 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Hollywood

We hebben heerlijk geslapen en beginnen de dag op ons gemak. We besluiten vandaag naar het Griffith observatory te gaan. Ongeveer een uur wandelen vanaf ons appartement. Dat lijkt ons een beter idee dan dit drukke verkeer in te duiken. Het is een leuke wandeling, eerst Hollywood boulevard af, dan een heel leuk park door, nog maar 0,7 mile te gaan zegt het bordje. Makkie denken we, het blijkt een steile klim in de volle zon te zijn. We zijn blij als we boven zijn. Eerst een groot glas koud drinken en even bijkomen. Als we weer wat afgekoeld zijn kunnen we de observatory verkennen. Wat leuk is dit, heel veel informatie over de planeten en sterren om ons heen. De kinderen vinden het erg interessant. Vanaf deze hoogte in de Hollywood hills hebben we een mooi uitzicht over LA. We zien de bekende letters in de heuvels staan. Het lijkt niet ver lopen vanaf hier. Zullen we? Toch maar niet. We lopen weer terug naar ons appartement, de terugweg gaat een stuk makkelijker zo heuvel afwaarts. We halen wat eten en gaan daarna nog zwemmen. Het was wederom een heerlijke dag.