Morón/Cayo Coco - Reisverslag uit Cayo Coco, Cuba van pawejaru - WaarBenJij.nu Morón/Cayo Coco - Reisverslag uit Cayo Coco, Cuba van pawejaru - WaarBenJij.nu

Morón/Cayo Coco

04 Mei 2016 | Cuba, Cayo Coco

We rijden weer verder richting Havana. In Morón zoeken we een casa. Dan rijden we naar Cayo Coco, via een 25km lange weg dwars door zee bereiken we het eiland. Ook hier zien we veel flamingo's en andere vogels. We rijden nog een eilandje dat via een zeewering aan dit eiland verbonden is. Op Cayo Guillermo zoeken we playa Pilar op. Wederom prachtig. We snorkelen en chillen wat, de jongens bouwen zandkastelen. We bevinden ons letterlijk op the island in the stream.  Dan begint het heel hard te regenen dat is nog niet zo erg, maar het gaat ook onweren, dus we rijden terug maar Morón. Morón is een saai plaatsje, we lopen er wat rond maar keren maar weer terug naar de casa. Daar kletsen we nog wat met 2 meisjes uit België die daar ook een kamer gehuurd hebben. De hele nacht regent en onweert het, het regenseizoen staat duidelijk op het punt van aanbreken.